گل من * وندا *

لالایی ای که وندا فقط با همین لالایی میخوابه

1393/7/12 0:13
نویسنده : مامان
115 بازدید
اشتراک گذاری

وندای نازم من دارم مینویسم و شما خوابی تصمیم گرفتم الان که وقت دارم برات چند تا دلنوشته بذارم ...

یه لالایی هست که خودم درستش کردم  از وقتی که بدنیا اومدی همینو برات میخونم تا خوابت میگیره فقط با همین آروم میشی - تو بغلم خوابت میگیره - چقدر عاشقتم مامان - الهی دورت بگردم تو بغل هیچکس آروم نمیشی -

-------------------------------------------

گنجشکک لالا

درخت لالا

گل لالا

مامان لالا

بابا لالا

وندا لالا

عروسم لالا

زیبای مامان

دیگه شب شده خوشگل مامان

باید بخوابی

چون خورشید خوابه

تو خواب و رویا

وندای ماما

دیده الوچه

فندق مامان دیده بهارو تو خواب و رویا

ای گل مامان

عاشقتم ای عشق مامان

وندای گلم باید بخوابه چون خورشید خوابه ماه مارو دیده

اونم میخوابه

لالا لالا لالا لالا بخواب گله ماما ماما لا لالا

..................................................................................................

اینقدر اینو میخونم تا اروم میشی و میخوابی فرشته ی من

عاشقتم شبت بخیر

خوب بخوابی نفسم - تمام زندگیه من هستیه من

پسندها (2)

نظرات (2)

مریم
12 مهر 93 0:57
سلام عزیز هم وطن قربونت برم به نظر من عنوان وبلاگتون رو بهتره به شکل زیر بنویسید اون وقت دختر گلتون واقعا گل است نه گله ! گل من ونداد
مریم
12 مهر 93 0:58
ببخشید وندا